Munajauhoa?
Jussi Pulkkinen
2010-04-19 23:48:45 UTC
Tere!

Jäät lähtevät ja retket lähestyvät :-)

Kananmunista kuivaamalla valmistettu jauhe on erinomaista, energia- ja
proteiinipitoista, kevyttä ja säilyvää retkimuonaa. Itse olen käyttänyt
tuota kilon verran. Suosittelen todella.

Sitä myydään joissakin retkitarvikeliikkeissä aikamoiseen kilohintaan,
mutta Scanegg toimittaa sitä 20 kg:n säkeissä, URL
http://www.scanegg.fi/scanegg.asp?viewID=362 kertoo enemmän, kuten myös
tämä: URL
http://www.scanegg.fi/link.asp?do=save&act=filedown_lo&id=0x008a100725ea154da71b07d260c6563d010000007392837ad081c60600bbb960dc0d56f6bd33a8ea2801fa60

Itse en ennätä tilata koko 20 kg:n säkkiä ja jakaa sitä edelleen vaikka
kilon pusseihin. Siispä jos joku muu haluaisi sen tehdä, niin ostaisin
toki häneltä pussillisen.

Scaneggin yhteyshenkilön tietoja saa minulta.

tv jp

pulkkinen.jussi۝gmail.com
--
Totuus on suhteellinen ja subjektiivinen.
Onko 0400-974 317 tosi?
Jussi Pulkkinen
2010-08-05 03:40:56 UTC
Post by Jussi Pulkkinen
[...]
On löytynyt informaatiota sellaisesta, että Raija Hentman toimittaa
tuota pulveri aika ajoin kilon erissä.

Kannattaa siis vierailla Raijan sivuilla, http://www.reissureppu.fi ja
liittyä sen etusivulta hänen asialliselle postituslistalleen. Sieltä
tulee aina silloin tällöin sangen hyvää informaatiota.