Norjanlinkit
Erkki Nieminen
2010-03-10 07:54:29 UTC
Täällä oli kartta-linkki Norjaan. Siinä oli tietoa soveliaista
leiripaikoista rannoilla. Jos löytyy se tai muita vastaavia, niin
taittakaa uudestaan. Kiitos!
Erkki Nieminen
2010-03-10 09:35:27 UTC
http://turliv.no/tromsturmal.html
Rauli Rautavuori
2010-03-10 10:31:35 UTC
Post by Erkki Nieminen
Post by Erkki Nieminen
Täällä oli kartta-linkki Norjaan. Siinä oli tietoa soveliaista
leiripaikoista rannoilla. Jos löytyy se tai muita vastaavia, niin
taittakaa uudestaan. Kiitos!
http://turliv.no/tromsturmal.html
Paljon kiitoksia !

Jonnekin Norjaan tekisi mieli melomaan, vaan käyköhän taas kuten viime
kesänä - pitkä retki suuntautuu kuitenkin muualle.
RR
Timo Noko
2010-03-10 09:37:17 UTC
Post by Erkki Nieminen
Täällä oli kartta-linkki Norjaan. Siinä oli tietoa soveliaista
leiripaikoista rannoilla. Jos löytyy se tai muita vastaavia, niin
taittakaa uudestaan. Kiitos!
http://maps.google.com/maps?hl=en&rlz=1G1GGLQ_ENFI253&tab=wl

Leiri20:sta on sata metriä viinakauppaan. Tosin siellä ei ole
Coscen-Corvaa eikä Amundssen-merkkinen muovipulloviina ei ole kovin
hyvää.
Erkki Nieminen
Tämä linkki ei vie ainakaan minua Norjaan, aukaisee kartan, ei muuta.
Timo Noko
2010-03-10 20:09:30 UTC
Post by Erkki Nieminen
Tämä linkki ei vie ainakaan minua Norjaan, aukaisee kartan, ei muuta.
Videon ohessa oleva linkki ainakin toimii:
http://www.youtube.com/timonoko#p/u/11/oTQLE-yr2eM

Leiri1 on näemmä sillä saarella, jossa on niitä myskihärkiä. Ei
siellä mitään kieltoja ole niin tuo norjalainen väittää, vain se
"Advarsel - Frittgående Moskusdyr" niinkun videollakin näkyy.

Yhtään elävää Moskusdyyriä ei ole ikinä näkynyt, vaikka olen ollut
siellä ainaskin kolme kertaa. Se on paras paikka venata kun virta
kääntyy Straumsbuktassa. Rantsussa ei voi olla, kun norjalaiset käy
jauhamassa paskaa.